A jogosultság megtartása

A regisztráció menetét leíró részben olvashatók azok az előírások, szabályok, melyeket a Google elvárásként támaszt a szervezetek felé a programba való bekerüléshez. Az ezeknek való megfelelésre az együttműködés teljes ideje alatt szükség van! Ezeken felül a Google Médiával és sajtóval kapcsolatos előírását is be kell tartani.

A fiókkal kapcsolatos szigorú elvárások teljesítése feltétele a programban való bent maradásnak:

  • Tilos az egy szavas kulcsszavak használata
  • Tilos túl általános kulcsszavakra célozni
  • Maximum $2 USD-os CPC licit használható
  • Konverzió alapú ajánlattételi stratégiáknál a rendszer ajánlata esetenként meghaladhatja a $2 USD licitet
  • Napi maximális költségkeret fiók szinten $329 USD
  • Nem lehet a hirdetési fiókban aktív, 1-2-es minőségi mutatóval rendelkező kulcsszó
  • Fiók szinten kötelező fenntartani az 5%-os átkattintási arányt
  • Kötelező a konverziókövetés használata
  • Havi minimum 1 célteljesülésnek kell lennie a fiókban
  • Törekedni kell arra, hogy ne legyen magasabb a konverziós arány, mint 6%
  • Kampányonként minimum 2 hirdetéscsoportnak kell lennie
  • Hirdetéscsoportonként minimum 2 hirdetésszövegnek kell lennie
  • Fiókonként minimum 2 belsőlink-bővítménynek kell lennie
  • Specifikus földrajzi célzás

A fentiekre Ad Grants fiókokra vonatkozó hirdetéskezelési szolgáltatásunk során mindig precízen ügyelünk. Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha szeretné Senior fiókszakértőre bízni hirdetéseit!