A regisztráció menetét leíró részben olvashatók azok az előírások, szabályok, melyeket a Google elvárásként támaszt a szervezetek felé a programba való bekerüléshez. Az ezeknek való megfelelésre az együttműködés teljes ideje alatt szükség van! Ezeken felül a Google Médiával és sajtóval kapcsolatos előírását is be kell tartani.
A fiókkal kapcsolatos szigorú elvárások teljesítése feltétele a programban való bent maradásnak:
- Tilos az egy szavas kulcsszavak használata
- Tilos túl általános kulcsszavakra célozni
- Maximum $2 USD-os CPC licit használható
- Konverzió alapú ajánlattételi stratégiáknál a rendszer ajánlata esetenként meghaladhatja a $2 USD licitet
- Napi maximális költségkeret fiók szinten $329 USD
- Nem lehet a hirdetési fiókban aktív, 1-2-es minőségi mutatóval rendelkező kulcsszó
- Fiók szinten kötelező fenntartani az 5%-os átkattintási arányt
- Kötelező a konverziókövetés használata
- Havi minimum 1 célteljesülésnek kell lennie a fiókban
- Törekedni kell arra, hogy ne legyen magasabb a konverziós arány, mint 6%
- Kampányonként minimum 2 hirdetéscsoportnak kell lennie
- Hirdetéscsoportonként minimum 2 hirdetésszövegnek kell lennie
- Fiókonként minimum 2 belsőlink-bővítménynek kell lennie
- Specifikus földrajzi célzás
A fentiekre Ad Grants fiókokra vonatkozó hirdetéskezelési szolgáltatásunk során mindig precízen ügyelünk. Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha szeretné Senior fiókszakértőre bízni hirdetéseit!